nl
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Español
  • Nederlands
  • Català
  • Shqip
  • 한국어
  • 日本語
  • 中文
Reserveren & Bestellen
01 60 84 69 60
nl
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Español
  • Nederlands
  • Català
  • Shqip
  • 한국어
  • 日本語
  • 中文

Beoordelingen

Gemiddelde score 984 Beoordelingen
Dienst
Sfeer
Prijs/kwaliteit
Menu's
Leyla genoteerd op Google

Les plats sont de qualité, bien préparés et savoureux. Le service est agréable et le cadre propre. Idéal pour un bon repas à volonté ! Et le personnel est super gentille merci beaucoup pour votre service! Je reviendrai. (Translated by Google) The dishes are quality, well prepared and tasty. The service is pleasant and the surroundings clean. Ideal for a good all-you-can-eat meal! And the staff is super nice, thank you very much for your service! I will come back.

1 jaar geleden
Poly Emilie genoteerd op Google

En arrivant j'étais très septique car il y avait énormément de monde (14.02) et le personnel ne me semblait pas aimable... erreur de ma part certe il y a moins de choix que dans d'autres enseignes mais la responsable est très humaine et gentille ainsi que le restant du personnel.... merci encore (Translated by Google) When I arrived I was very skeptical because there were a lot of people (14.02) and the staff did not seem friendly to me... mistake on my part of course there is less choice than in other brands but the manager is very human and kind as are the rest of the staff.... thank you again

1 jaar geleden
sevan marnet genoteerd op Google

1 jaar geleden
Naimoudine ASSANI genoteerd op Google

Bien à tester. Personnel aimable et gentil. (Translated by Google) Good to try. Friendly and kind staff.

1 jaar geleden
Joel Billon genoteerd op Google

Rien de spécial, c'est un wok. (Translated by Google) Nothing special, it's a wok.

1 jaar geleden
Nirmou Sahraoui genoteerd op Google

(Translated by Google) I totally recommend and it's Halal (Original) Je recommande totalement et c'est Halal

1 jaar geleden
Yann M genoteerd op Google

(Translated by Google) Passing through for lunch, very decent for an all-you-can-eat restaurant. There is not a huge choice, the quality is there, as well as the very friendly welcome. (Original) De passage un midi, très correct pour un resto à volonté. Il n'y a pas un choix démesuré, la qualité est au rendez-vous, ainsi que l'accueil, très sympathique.

1 jaar geleden
Christopher Perreau genoteerd op Google

1 jaar geleden
David PRAXEL genoteerd op Google

(Translated by Google) Always welcomed with good humor and smiles, very good Buffet (Original) Toujours accueilli avec de la bonne humeur et des sourires tres bon Buffet

1 jaar geleden
Felicia genoteerd op Google

(Translated by Google) Great all-you-can-eat Japanese restaurant! There is a huge choice of sushi and very tasty. We always receive a personalized welcome from the owner of the place who is truly a sweetheart! I recommend with my eyes closed (Original) Super restaurant japonais à volonté ! Il y a un choix énorme de sushis et très savoureux. Nous recevons toujours un accueil personnalisé par la patronne des lieux qui est vraiment un amour ! Je recommande les yeux fermés

1 jaar geleden
1.5.24